.

הכי חדש שלי!

לחוות איתי את התהליך הטיפולי מתחילתו ועד סופו באמצעות:

הצגת תיאור מקרה אינטגרטיבית

הסדנה הועברה ב-23/8/23

וכעת ניתן לרכוש צפיה בהקלטה שתהיה זמינה לך במיידי.

כבר העברתי לא מעט סדנאות, במהלכן הנגשתי את הידע והחשיבה שלי על השגת

מטרות טיפול במגוון תחומי שפה וגם היגוי באמצעות תסריטי משחק. מדובר

ביצירת סטינג סיפורי המגייס יכולות משחק סימבולי (או מפתח אותן) ומאפשר

חשיפה, תרגול או יישום של מטרות הטיפול שלנו בדרך שפשוט כובשת את לבבות

הילדים.

קיבלתי תגובות חמות מקלינאיות תקשורת ברמות ותק שונות, שהתנסו ביישום

הגישה וחוו הצלחה בגיוס מטופלים נמנעים או מאתגרים כשכל הצדדים נהנים.

אך היה משהו שהרגיש לי חסר...וזה להראות את כל הרצף:

איך אני מתחילה, איך אני מזהה נקודות ומפתחת אותן, איך אני מגיבה, איך אני

מייצרת חוויות הצלחה, איך אני מתקדמת עם המטרות ומעלה את הדרישה- לאורך

זמן, מטיפול לטיפול. עד הסוף הטוב :)

במפגש הקרוב אני מציעה בדיוק את זה!

מזמינה אותך לפגוש את זוהר, ילד שהגיע אליי לטיפול בגיל 4:5 ש', קסום, ביישן

ונמנע. מתחילת התפתחותו מובנות דיבורו הייתה ירודה והיכולות השפתיות

התפתחו באיטיות. הוא הגיע אליי בתלונה על שיבושי היגוי מרובים, הוריו תיארו ילד

נבון ורגיש שמפגין חוסר בטחון ומתמודד עם קשיים חברתיים בגן.

במפגש אתאר בצורה אינטגרטיבית את התהליך הטיפולי הלא ארוך והמספק עד

מאוד.

מה זה אומר "אינטגרטיבי"?

ארחיב על עקרונות טיפול נקודתיים ואדגים מגוון תסריטי משחק ששירתו אותי,

האוירה שיצרתי, הדרכת ההורים שנתתי, כך תרגישי ממש בחדר הטיפולים שלי ותקבלי את המהלך השלם. 

באילו תחומי טיפול אתמקד בתיאור המקרה?

אתאר בעיקר הובלה של מטרות בתחום ההיגוי במקרה של מספר שיבושים:

fronting עקבי k/g, סטופינג של ההגה צ' (TS/T) בתחילת מילה והשמטת coda

מצעית. מן סלט שמח שכזה :), הסדנה לא תתמקד בשיטות ההקניה אך אתאר את

השיטות שעבדו לי, את הכלים בהם השתמשתי כדי לתרגל וכן את השיקולים

שלי בבחירת סדר המטרות וקידומן.

בנוסף, אתייחס למטלות הבעת שפה גבוהות ובעיקר בעיקר למרכיב המיוחד

הזה, שאני קוראת לו "מרכיב Z" שמעלה את הבטחון של הילדים בדיבור,

שמאפשר להם להרגיש חופשיים בחדר הטיפולים וכך לתרגל את כל מטרות

הטיפול שלנו יותר בקלות.

האם רלוונטי למי שכבר מתמחה בהיגוי?

בוודאי! העיקר בסדנה הוא השימוש בכלים חוייתיים ויעילים לגיוס שיתוף פעולה

ועידוד התרגול בקרב ילדים נמנעים. כל זאת, לאורך זמן בהתאם לתגובות

המטופל והתקדמותו.

מעניין, אך היית רוצה לשמוע משהו מסודר על תחום ההיגוי?

איזה כיף! כדי לבסס שפה משותפת בינינו , כל משתתפת מקבלת גישה לסדנה

מוקלטת קצרה על היגוי שהעברתי לפני חודשיים וזכתה במשובים חמים. ההקלטה

תשלח אלייך לאחר ההרשמה.

.

♦♦♦ פרטים והרשמה ♦♦♦

ניתן להירשם לקבלת הקלטה באופן מיידי

כמה עולה?  150 ש"ח

מקבלים עוד משהו? סדנה מוקלטת קצרה בתחום ההיגוי  עם מגוון רעיונות!

איך נרשמים? ממלאים פרטים בטופס המצורף ומסדירים תשלום.

זמינה לכל שאלה: 0547903653 אדה

נפגש ♥

                                                                                                     

טופס הרשמה:

התוכן בסדנה הנוכחית יהיה מובן ושימושי גם עבור קלינאיות תקשורת

שלא השתתפו בעבר בסדנאות שלי.

למתעניינות, מוזמנות לעיין בספריית ההקלטות:

https://adablochman.ravpage.co.il/library

לפרטים נוספים ובכל שאלה ניתן לפנות אליי:


054-7903653 | blochman.ada@gmail.com

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.